عاشقان ولایت

گزیده‌ای از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون برنامه‌های دشمن علیه انتخابات:

با اصل انتخابات دشمنند

تلاش دشمن برای حذف حضور مردم

می‌خواهند انگیزه مردم را كم كنند

با انتخاب آدمهای اصلح و متعبد مخالفند

تلاش دشمن برای سردرگمی مردم

می‌خواهید برای ایجاد چیزی كه هست تلاش كنید؟!


انتخابات باید پشتوانه امنیت ما باشد
 
خواست دشمن را تخطئه كنید

ملت‌ها به انتخابات ایران نگاه می‌كنند!

گوش ملت به این حرف‌ها بدهكار نیست!


ادامه مطلب
[ جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, ] [ 17:34 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بیانات در بیستمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) 1388/03/14

هر كسى به استحكام اين نظام علاقه‌مند است، هر كه به اسلام علاقه‌مند است، هر كه به ملت ايران علاقه‌مند است، براى او عقلاً و شرعاً واجب است كه در اين انتخابات شركت كند.

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:30 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بیانات در جمع مردم استان کردستان در میدان آزادی سنندج 1388/2/22

همه‌ى ما بايد در انتخابات حضور فعالى داشته باشيم. انتخابات آبروى ملى ماست .

بهترين كيست؟ بهترين، آن كسى است كه درد كشور را بفهمد، درد مردم را بداند، با مردم يگانه و صميمى باشد، از فساد دور باشد، دنبال اشرافيگرى خودش نباشد. آفت بزرگ ما اشرافيگرى و تجمل‌پرستى است؛ فلان مسئول اگر اهل تجمل و اشرافيگرى باشد، مردم را به سمت اشرافيگرى و به سمت اسراف سوق خواهد داد.

 



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:28 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بيانات در ديدار جمعى از پرسنل و فرماندهان نيروى هوائى ارتش 1386/11/19

انتخابات يك فريضه است؛ همه بايد شركت كنند.

 


ادامه مطلب
[ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, ] [ 11:23 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بیانات در دیدار با جمعی از اقشار مختلف مردم قم به مناسبت سالروز قیام نوزدهم دی ماه 1386/10/19

در انتخابات با كرامت رفتار كنند همه؛ چه آنهائى كه نامزد ميشوند، چه آنهائى كه طرفدار آنهايند، چه آنهائى كه مخالف با بعضى از نامزدها هستند. جناحهاى مختلف كشور، بداخلاقى و بدگوئى و اهانت وتهمت و اين حرفها را مطلقاً راه ندهند

مواظب باشيد مرزهاى ميان شما و دشمن كمرنگ نشود؛ پاك نشود. مرز وقتى كمرنگ شد، احتمال اينكه كسانى از اين مرز عبور كنند يا دشمن از اين مرز عبور كند و بيايد اين طرف يا دوست و خودى غافل شود و از مرز عبور كند و برود به دامن دشمن، زياد خواهد بود. مرزها را روشن كنيد؛ مشخص كنيد.


ادامه مطلب
[ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:10 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بيانات‏ در اجتماع بزرگ مردم يزد 1386/10/12

هنر ملت ايران و مردم شهرها و حوزه‏هاى انتخابيه اين است كه دقت كنند، نگاه كنند، بشناسند اصلح را، بهترين را انتخاب كنند؛ بهترين از لحاظ ايمان، بهترين از لحاظ اخلاص و امانت، بهترين از لحاظ ديندارى و آمادگى براى حضور در ميدانهاى انقلاب؛ دردشناس‏ترين و دردمندترين نسبت به نيازهاى مردم را انتخاب كنند.

تبليغات رنگين و متنوع ملاك نيست؛ وعده‏هاى غير عملى ملاك نيست.

 



ادامه مطلب
[ جمعه 21 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:52 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بيانات در مراسم شانزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني (ره) 1384/03/14

به همه‏ ي برادران و خواهران و همه‏ ي ملت عزيز ايران سفارش مي‏کنم که فضاي انتخابات را، هم گرم و هم سالم نگه دارند. کساني که به يک نامزد انتخاباتي علاقه ‏مندند، مراقب باشند به خاطر علاقه‏ ي به او، نامزد ديگر را تخريب نکنند؛ اين بين مردم اختلاف و نقار ايجاد مي‏کند؛ علاوه بر اين‏که تخريب اساساً کار درستي نيست و فايده‏ يي هم ندارد.



ادامه مطلب
[ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, ] [ 18:18 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بيانات در مراسم شانزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني (ره) 1384/02/19

به همه‏ي برادران و خواهران و همه‏ ي ملت عزيز ايران سفارش مي‏کنم که فضاي انتخابات را، هم گرم و هم سالم نگه دارند. کساني که به يک نامزد انتخاباتي علاقه‏ مندند، مراقب باشند به خاطر علاقه‏ ي به او، نامزد ديگر را تخريب نکنند؛ اين بين مردم اختلاف و نقار ايجاد مي‏کند؛ علاوه بر اين‏که تخريب اساساً کار درستي نيست و فايده‏ يي هم ندارد.


 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:23 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

 

بيانات در ديدار دانشجويان و اساتيد دانشگاه‏هاي استان کرمان 1384/02/19 

 

.... بنده معتقدم که در اين انتخابات، ملت بايد به عنوان يک تکليف و يک حق شرکت کند. البته من راجع به انتخابات در سخنراني کرمان و سخنراني‏هاي ديگر در همين سفر مفصل صحبت کرده‏ام؛ اما آنچه الان عرض مي‏کنم، از ديدگاه چالش‏هاي دشمنان با انتخابات است. دشمنان ما مي‏خواهند اصلاً انتخابات برگزار نشود. چرا؟ براي اين‏که بتوانند شاهدي بياورند که در ايران مردم‏سالاري و دمکراسي نيست. وقتي ما انتخابات برگزار مي‏کنيم، حربه‏ ي آنها گم مي‏شود. بنابراين اولين خواسته‏ هاي آنها برگزار نشدن انتخابات است؛ کما اين‏که زمان برگزاري انتخابات مجلس هفتم هم تلاش کردند انتخابات را تعطيل کنند؛ اما خدا نگذاشت. آنها خيلي تلاش کردند؛ انواع و اقسام راه‏ها را پيمودند و بعضي از عناصر غافل داخلي را هم به کار گرفتند؛ اما «انهم يکيدون کيدا و اکيد کيدا»؛ خداي متعال مکر آنها را پاسخ داد و جلويش را گرفت و بحمدالله انتخابات خوب برگزار شد. در اين انتخابات هم اولين هدف آنها اين است که انتخابات برگزار نشود.

 

 

گام دوم اين است که اگر نتوانستند، انتخابات را متهم کنند. خواهند گفت در انتخابات تقلب شده؛ خواهند گفت انتخابات تبعيض ‏آميز است؛ خواهند گفت چرا فلاني رد صلاحيت شد؛ چرا فلاني نيامد؛ چرا فلاني آمد. در هر صورت اين حرف‏ها را مي‏زنند. اگر ما به جاي سالي يک‏بار، هفته‏ يي يک انتخابات هم داشته باشيم، باز اين حرف‏ها را خواهند زد. آن‏جايي هم که رد صلاحيت نيست، باز همين حرف‏ها را مي‏گويند.

 

[ دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, ] [ 9:40 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بيانات در اجتماع بزرگ مردم کرمان 1384/02/11

انتخابات مي‏تواند براي کشور و ملت ما يک وسيله‏ي مصونيت و يک نمودار اقتدار باشد و ملت و نظام اجرايي کشور را در مقابله‏ي با چالش‏هاي گوناگون جهاني، از گذشته مستحکم‏تر کند. انتخابات مي‏تواند نظام جمهوري اسلامي را جوان‏تر از آنچه هست، بکند. انتخابات پُرشور از سوي مردم مي‏تواند روز نويي را براي آنها رقم بزند. انتخابات، هم در صحنه‏ي خارجي و در مقابل چشم بيگانگان، هم در صحنه‏ي داخلي، و هم براي پيشرفت کشور، يکي از مهمترين و اساسي‏ترين رويدادهاست. دشمن مي‏خواهد انتخابات نباشد. اگر مي‏توانستند روي مردم و يا گروه‏هاي سياسي اثر بگذارند، کاري مي‏کردند که اصلاً انتخابات برگزار نشود؛ کاري که در انتخابات مجلس هفتم مي‏خواستند انجام دهند و مايل بودند اساساً انتخابات برگزار نشود.


[ چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, ] [ 6:46 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بیانات در خطبه های نماز جمعه 24/11/1382

انتخابات مجلس مظهر دخالت مردم در سرنوشت خود و كشورشان است؛ چون مجلس مركز قانونگذارى است

مهمترين شرايط نماينده عبارت است از اين‏كه متديّن، كارآمد، دلسوز و شجاع باشد.

 



ادامه مطلب
[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 7:48 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بيانات در ديدار اساتيد و دانشجويان قزوين 26/9/1382

اين‌كه من بر حضور مردم اصرار مى‌كنم به‌خاطر اين است كه اين يك وظيفه شرعى و وجدانى و عقلانى است؛ چون مجلس وقتى قانون تصويب كرد، همه بايد تسليم آن قانون باشيم، پس شما بايد در ايجاد آن مجلسى كه مى‌خواهد اين قانون را تصويب كند، نقش ايفا كنيد. اگر خودتان را كنار بكشيد، اين كنار كشيدن هيچ مشكلى را حل نمى‌كند؛ بايد وارد ميدان شويد



ادامه مطلب
[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ 6:42 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بيانات در اجتماع بزرگ مردم قزوين 25/9/1382

مجلس جايگاه بسيار مهمّى است؛ خانه ملت است؛ تجلّيگاه عزّت ملى ماست؛ مى‏تواند عزّت اسلامى و عزّت ملى ما را به دنيا نشان دهد؛ تأمين‏كننده منافع عمومى است. با قوانين مجلس است كه مسؤولان مى‏توانند حركت كنند و پيش بروند. مجلس مى‏تواند حافظ امنيت ملى باشد؛ مى‏تواند سدّ مستحكمى در برابر تعرّض دشمنان و طمع‏ورزى بيگانگان باشد. خصوصيات يك مجلس مطلوب اين است.

نماينده بايد متديّن باشد؛ انسانهاى متديّن مى‏توانند مورد اعتماد قرار گيرند. نماينده بايد انقلابى باشد؛ روحيه و نشاط و اميد و قوّت و روحيه انقلابى در او وجود داشته باشد تا بتواند راههايى را كه به نظر بن‏بست مى‏رسد، بشكافد و پيش برود. نماينده بايد خدوم، امتحان داده، با كفايت، برنامه‏دار، خوشنام و جوانگرا باشد و به جوانان اعتقاد داشته باشد.


ادامه مطلب
[ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, ] [ 18:55 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بيانات در ديدار اعضاى مجلس خبرگان 1382/06/19

اين نظام وابسته به آراء، احساسات، عواطف و اراده و عزم و حضور مردم مؤمن در صحنه است

 


ادامه مطلب
[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:19 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بيانات در ديدار مسؤولان و كارگزاران نظام جمهورى اسلامى ايران 1382/05/15

دروغ، اهانت، دستگاهها يكديگر را متّهم كردن، شايعه‏پراكنى، افتراء به رقيب، تحريك عصبيّتهاى گوناگون؛ اينها هيچكدام با انتخابات اسلامى سازگار نيست. اين خطاب به همه جناحهاست؛ خطاب به اشخاص يا جناح معيّنى نيست؛ اين وظيفه همه ماست


ادامه مطلب
[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:18 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بیانات در اجتماع زائران مرقد مطهر امام خمینی (ره) 1380/3/14

حضور شما مي‏تواند دفاع از اسلام و کشور و انقلاب محسوب شود. هر مقدار اين حضور وسيعتر و قويتر باشد، نشانه اقتدار بيشترِ نظام اسلامي است


ادامه مطلب
[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:17 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بيانات در خطبه‏هاي نماز جمعه‏ ي تهران 1380/02/28

حضور مردم در انتخابات، يکي از مهمترين مظاهر اقتدار ملي است.....

همه بايد شرکت کنند؛ اين يک وظيفه است؛ هم وظيفه اسلامي است، هم وظيفه ميهني و ملي است و حفظ عزّت و شوکت کشور به اين وابسته است


ادامه مطلب
[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:17 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بيانات در ديدار اقشار مختلف مردم 13/11/1378

انتخابات بايد در فضايي انجام گيرد که هم پُر شور و زنده و با نشاط باشد، هم آرام و متين باشد؛ يعني شور و نشاط باشد، اما تشنّج نباشد؛ متانت و آرامش و اطمينان و استقرار باشد. اين فضاي مطلوب انتخابات است. هرکس اين‏طور عمل کند، خدمت کرده است؛ هرکس عکس اين عمل کند، يا مردم را نسبت به انتخابات بدبين کند، يا آنها را از نتايج انتخابات نااميد کند، يا فضا را با شايعه‏پراکني و تهمت‏زني و درگيريهاي دروغين ملتهب کند و از آرامش بيرون بياورد، خيانت کرده است؛ هرکس مي‏خواهد باشد؛ اين را همه بدانند.


ادامه مطلب
[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:16 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بيانات در خطبه‏هاي نماز عيد سعيد فطر 1378/10/18

انتخابات را بايد اوّلاً به عنوان يک تکليف الهي و يک تکليف اسلامي محاسبه کند ثانياً به عنوان يک آزمايش بزرگ به آن نگاه کند.


ادامه مطلب
[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:15 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

مصاحبه  در مراسم رأي‏ گيري دومين مرحله از پنجمين دوره انتخابات مجلس 1375/01/31

رأي دهنده، اسم کسي را به خاطر بسپارد که وقتي خواست آن اسم را در برگه رأي بنويسد، قصد قربت کند.



ادامه مطلب
[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:14 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بیانات در شعبه ی اخذ رأی پنجمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی 1374/12/18


ادامه مطلب
[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:13 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

  بيانات در «دانشکده افسري» 1374/12/16

مجلسِ خوب، کليدِ کارهاي صحيح در يک کشور است.

نماينده خوب، يعني نماينده مؤمن، شجاع، آگاه، دانا، داراي احساس مسؤوليت، و علاقه‏مند به کار بزرگي که بر دوش او نهاده شده است.


ادامه مطلب
[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:12 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

بیانات در دیدار اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شورای نگهبان 1374/11/14

   

 
مجلس، مظهر آراء مردم در اداره این نظام است.

تقدیر امر مجلس و انتخابات باید با چنین همه‏ جانبه ‏نگری‏ای انجام گیرد. صرف این نیست که حالا ما یک کشور دارای دمکراسی هستیم و مردم باید رأی بدهند و حضور پیدا کنند؛ نه. این اساس موجودیت نظام است. حضور مردم این‏قدر تأثیر دارد. بنابراین همان‏طور که امام(رضوان‏ الله ‏علیه) فرمودند مجلس در رأس امور است، این انتخابات هم انتخاباتی است برای چنین مجلسی؛ لذا هرکس به هرنحوی در این انتخابات دخالت دارد، باید به آن اهمیت بدهد.

[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:11 ] [ فدایی ولایت ] [ ]

  بیانات در ديدار با فضلا، طلاب و اقشار مختلف مردم قم، به مناسبت سالگرد قيام نوزدهم ديماه 1370/10/19


ادامه مطلب
[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 21:8 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 593
بازدید کل : 78685
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1